Tags

Ostatnim czasem zaczęły mnie ciekawić reklamy w telewizji dotyczące samochodów. Zastanawiam się nad zakupem nowego jednakże na żaden nie mogę się zdecydować. Interesują mnie ogólnie SUV jednakże nie wiem jaką markę i jakie wyposażenie będzie dla mnie odpowiednie. Postawiłam wybrać się więc do paru najbardziej znanych salonów, proponujących pojazdy samochodowe do 150 tys PLN. Na BMW mnie po prostu nie stać, więc od razu sobie ten salon odpuściłam. Poszłam najpierw do KIA, pojeździłam troszkę, jednakże samochód wizualnie nie za bardzo mi się podobał. Jakiś taki SUV niemniej jednak bardzo mały w środku. Bajery bardzo fajne niemniej jednak to chyba nie to co oczekiwałam. Następnie udałam się do salonu Mazdy. Na jeździe próbnej było bardzo milo, jednakże miałam kilka zastrzeżeń. Chodziło głównie o wyprofilowanie siedzeń, okropnie niewygodne, nawet po 15 minutach bolał mnie kręgosłup.

Jeżeli już chodzi o wygląd to samochód dostał pięć z plusem, niemniej jednak to chyba jedynie tyle. Komfort jazdy na 3 z minusem, a to chyba jest najważniejsze. Ostatnim salonem do którego pojechałam to Toyota, sprzedawcy bardzo grzeczni i samochód też super się prezentowało. Pojechałam na dermatolog Radom http://www.vita-derm.pl/dermatolog-radom jazdę komfort prowadzenia była ekstra, ogólnie samochód zaraz przypadł mi do gustu. Byłam zdecydowana, jedynie nie wiedziałam jakie opcje wyselekcjonować. Sprzedawca doradził mi i dał upust na pakiet. Wybrałam\Wyselekcjonowałam też skrzynie biegów automatyczną i to chyba było najlepsze rozwiązanie. W tym momencie mam piękną toyotę RAV4 koloru grafitowego z automatem. Jeździ się super i samochód realnie bardzo dobrze się sprawuje. Dlatego wszystkim niezdecydowanym polecam ten samochód, a oczywiście będziecie zadowoleni.

